Wolne stanowiska w służbie cywilnej

Ogłoszenie nr 36970 o naborze na stanowisko inspektora w Zespole Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: rozliczeń i zaopatrzenia

w Zespole Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia

Miejsce wykonywania pracy:

Sandomierz

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Sandomierzu
ul. Mickiewicza 30
27-600 Sandomierz

WARUNKI PRACY

- praca w pomieszczeniu
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- wyjazdy służbowe
- wymagająca dyspozycyjności
- wysiłek fizyczny sporadycznie do kilku kilogramów

ZAKRES ZADAŃ

  • zaopatrywanie, rozdział, ewidencja, wprowadzanie do portalu PUE oraz ostateczne rozliczanie pobranych formularzy mandatów karnych z Izbą Administracji Skarbowej w Kielcach
  • prowadzenie gospodarki materiałowej Komendy Powiatowej Policji w Sandomierzu w zakresie materiałów kancelaryjno-biurowych, pieczątek, środków czystości, leków, materiałów remontowych oraz materiałów techniki policyjnej (zapotrzebowania, analiza realizacji, ewidencja, rozdysponowanie oraz magazyn podręczny);
  • prowadzenie gospodarki drukami i formularzami resortowymi oraz drukami ścisłego zarachowania (zapotrzebowania, analiza realizacji, ewidencja, rozdysponowanie oraz magazyn podręczny);
  • opisywanie faktur pod względem merytorycznym;
  • naliczanie i sporządzanie w systemie SWOP list należności dodatkowych dotyczących: - równoważnika pieniężnego w zamian za wyżywienie dla policjantów, - ryczałtu pieniężnego za pranie odzieży roboczej pracowników cywilnych, - ryczałtu pieniężnego na wyżywienie psów służbowych;
  • opracowywanie potrzeb dotyczących posiłków profilaktycznych i napojów, odzieży roboczej oraz środków higieny należnych policjantom i pracownikom cywilnym.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe : 1 rok w komórkach zaopatrzeniowych lub finansowych
  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych
  • umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy
  • samodzielność
  • odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  •  
  • WYMAGANIA DODATKOWE
  • kurs służby przygotowawczej w służbie cywilnej
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych
  • miejsce zamieszkania na terenie Sandomierza lub miejscowości pobliskiej
  • umiejętność właściwej komunikacji i współpracy w zespole
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz planowania i organizacji pracy własnej
  • prawo jazdy kategorii B
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • w przypadku posiadania - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • ewentualnie kopie świadectw, zaświadczeń, dyplomów, ukończenia dodatkowych kursów, szkoleń

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.11.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Sandomierzu
    ul. Mickiewicza 30
    27-600 Sandomierz

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sandomierzu ul. Mickiewicza 30 27-600 Sandomierz
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: ul. Mickiewicza 30 27-600 Sandomierz tel. 0158334221 marek.chudy@ki.policja.gov.pl, iod.kpp@ki.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcą danych w Komendzie Powiatowej Policji w Sandomierzu mogą być wyłącznie podmioty, którym ustawowo przysługuj takie prawo
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem : "Oferta na stanowisko inspektora w Zespole Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia KPP w Sandomierzu" osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej Policji w Sandomierzu lub pocztą pod wskazany powyżej adres.
Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie lub osobiste złożenie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów oraz własnoręcznie podpisanych oświadczeń i listu motywacyjnego (oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem), Do składanie dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie o ich terminie. Rekrutacja składać się będzie z trzech etapów: I sprawdzenie i weryfikacja złożonej dokumentacji pod kątem jej kompletności i spełniania wymogów formalnych, II test wiedzy z zakresu administracji publicznej, III rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje można uzyskać po nr tel. 15 8334207

WZORY OŚWIADCZEŃ:

 

Metryczka

Data publikacji 31.10.2018
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Sandomierzu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Agnieszka Staniszewska
Osoba udostępniająca informację:
Agnieszka Staniszewska Zespół ds Kadr, Szkolenia i OIN
do góry